2012. szeptember 15., szombat

Az ígért kép...

Szóval a történet a következő:
Robi barátommal nemrég kezdtünk kijárni a helyi erdőbe vadakat cserkelni és fotózni. Tegnap váratlanul csörgött a telefonom és nagy rábeszélés hatására hajlandó voltam kimenni vele az erdőbe :) A Csókás erdőben parkoltuk le az autót és kezdetét vette a 'vadászat'. Először egy lesre ültünk fel, majd fél óra fotós tétlenség után továbbálltunk. Nem sokra rá megpillantott egy kisebb dám rudlit - ezt a szót egyébként tegnap tanultam a barátom blogjából. Rögtön instrukciókat adott, hogy készüljek, mert előttünk fognak átkelni az úton. A fényképezőgépen átnéztem a szükséges beállításokat és vártam. A tervem az volt, hogy 4-7 képből álló sorozatotokat lövök, majd azok közül párat kiválasztva teszek fel ide a blogra.


Mivel a sorozatok nem a terveim szerint készültek el, az átkelésből csak a fenti kép maradt értékelhető.
Utunkat visszafelé folytattuk, mert ez a kirándulás nem volt betervezve és csak pár órára mentünk ki. Folytatva a kitaposott utat, nem messze a kiindulási helytől, újabb dámra lettünk figyelmesek. Ez a rudli kisebb volt az előzőnél és szembe jöttek velünk annak ellenére, hogy a széljárás nem volt kedvező. Kiérve egy kereszteződéshez csak egy kisebb bokor választott el minket tőlük. Kb. 20 méterre előttünk 'szemeztek' velünk.


10-15 másodpercig állták az objektív tekintetét és utána szélsebesen elrohantak. Elballagtunk az autóhoz és jöttünk haza.
Az első publikált cserkelésem így ért véget. Sok pozitív tapasztalattal és információval lettem gazdagabb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése