2012. szeptember 15., szombat

Első bejegyzésem

Úgy néz ki, engem is magával ragadott az internet egyik vívmánya, a blog. Létrehoztam első blogomat és ez az első bejegyzésem. Egy ideje már fontolgatom egy blog létrehozását, de most érkezett el az idő. Ennek az oka, hogy két-három naponta járok fényképezni és annyira magával ragadott, hogy az eredményeket szeretném megosztani minden olvasómmal. Az utóbbi időben a sok szabadidőmnek köszönhetően a fényképezéssel kezdtem ismerkedni. Régebbről volt egy DSLR gépem, amit leváltottam egy újabbra, beszereztem a szükséges alapobjektíveket és elkezdtem fotózni mindent. Egy idő után kialakul egy kedvenc fotós terület, amely jobban érdekli az embert, mint más. Így jártam én is a természetfotózással. Szívesebben fotózok vadat, tájat, mint portrét, épületet. Igaz, befolyásolt még az is, hogy jelenleg is tart a természetfotós pályázatra a nevezés, amelyre pár képpel nevezni szeretnék.
Ezenkívül van egy kedves barátom mikrobi, akinek szintén van egy természetfotós blogja, amely inspirál engem. Ő kiskorában sok időt töltött az erdőben és remekül kiismerte magát benne. Mivel az erdő nem változik olyan gyorsan, mint bármi más a felgyorsult életünkben, így az információi meglehetősen naprakészek. Kiválóan ismeri az állatok, növények nagy részét. Hozzáteszem, fotósként is nagy tapasztalata van - látván a CD-kre kiírt fotói mennyiségét, nem lehet szó nélkül elmenni mellette. Nem beszélve a különböző blogon látható madárképeiről.
Elsősorban természetfotózás érdekel, így a blogon levő írások és képek ebből a témakörből fognak kikerülni.
Na, megyek is beilleszteni az első képemet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése