2012. szeptember 24., hétfő

Fácánok napja 1. rész



Ma meglátogattam a Gógány Láprétet, kétszer is. A hó eleje óta nem voltam ott és már kíváncsi voltam, hogy mi változott azóta. Reggel ott kezdtem a napom. Lencsevégre először egy pár fácán akadt.


Nem is csoda, mert a közelben működött egy fácán telep. A vadász szezonra neveltek fel több mint 1000 darab fácánt. És már elengedték őket. Ezért ez a csoportosulás.
A nagy fácánhajtásban alig vettem észre a tengelicet.


De vissza a fácánokhoz. Olyan közel nem engedtek annak ellenére, hogy emberek nevelték őket. Gondoltam már megszokták az emberi jelenlétet. Szépen elballagtak előlem vissza-visszatekintgetve, hogy ott vagyok-e még. A fácánetető az ő otthonuk.



Hazafelé egy fa csúcsán ülő fakopács, egy juh nyáj és seregélyek voltak számomra fényképezni valók.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése