2012. december 28., péntek

Ölyv és őz



Tegnap az enyhe idő és a napsütés kicsalt pár képet készíteni – és az is, hogy le akartam tesztelni az új vázat. A Gógány láprét felé vettem az irányt. Az elolvadt hó mindenütt sarat és latyakot hagyott maga után, ami nehezítette a közlekedést a földúton. Odafelé több egerésző ölyvvel találkoztam. Amilyen szépek ezek a ragadozók, olyan nehéz őket megközelíteni. Most szerencsém volt, mert bár tisztes távolságban, de az autóm mellett repült el egy. Lehajtott ablakból készítettem a képeket.

A megcélzott helyre nem jutottam el az autómmal, mert félő volt, hogy elakadok. Az út mentén parkoltam le és visszaballagtam egy nádashoz, ahonnan kitekintve fotóztam a nagyszámú őzet. Nem ritka az 50-60 vadból álló rudli. Itt kb. a fele gyűlt össze.




Ezután már csak a bolyhos fehér hátsójukat láttam az őzeknek, bármennyivel is találkoztam. Azt hiszem, finomítani kell a cserkelési technikámon.


A bejárt terület 6,4km volt, amit 2 és fél óra alatt tettem meg. Ebből 1:44 óra volt mozgásban és 46 perc pedig állásban. Átlag 3km/h-val mentem.
---------------------------------
A tapasztalataim a 60D-vel kapcsolatban: ez a váz valahogy jobban összerakott, jobban egyben van, mint az 550D. A fókuszálás is pontosabb, a sorozatból kevesebb a pontatlan fókuszú kép. Negatívum, hogy alvó állapotból nehezebben ébred fel. Míg az 550D-nél egy expógombra azonnal felébredt és fókuszált, itt ez 2-3 gombnyomásra történt csak meg. Hogy ez a feltelepített ML miatt lenne, vagy a hűvösebb idő játszik közre, nem tudom. Persze, ezzel együtt tudok élni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése