2012. december 22., szombat

Roham



Az utóbbi időben nem sok időm volt fotózni és az időjárás sem volt kedvező. Bár időnként kijártam a láprétre is szétnézni, de nem volt olyan téma, amely megfogott volna, nem készítettem olyan képet, amelyet megmutatnék. Ellenben a hobbikertünkben nagy népszerűségnek örvend a madáretető. Verebek, cinkék az állandó vendégei. A múltkori akciófotózást tovább folytattam a cinegékről, ezekből válogattam pár képet. Kell egy kis idő, míg kitapasztaljuk, hogy mikor kell megnyomni az exponáló gombot. A beszálló ágról elrepülve sorozatokat exponáltam, reménykedve, hogy használható kép is fog készülni. f/4 fényerő, 1/1600-as záridő, 1600-as ISO jellemezte a beállításaimat.
 
 
 
 
 
 
 
 

A kis állatok olyan éhesek, hogy kellő távolságra tőlük azonnal meglepik az etetőt. Mint egy roham. A verebek esetén jól látható a csatorna, ahonnan rárepülnek az etetőre. A képek elkészítésére a fényképezőgépen kívül a Photoshop programot használtam.

 



----------------------------------

Technikai részről annyi változás történt, hogy az 550D vázamat 60D-re cseréltem. Előnyei: fókuszrendszer pontosabb, sorozat sebessége nőtt, kihajtható a kijelzője, még gyorsabb záridőre képes és nekem a zárhangja is jobban tetszik. Terepen még nem sikerült tesztelnem, de bízom benne, hogy hosszú ideig ki fog szolgálni, hasonlóképpen, mint az 550D.
Mindenkinek Nagyon Boldog Ünnepeket kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése