2014. január 28., kedd

Hó és verebek



Végre. Itt a hó. Sokat vártunk rá.
Vasárnap kiszaladtam megnézni az etetőt, hogy mi a helyzet vele. Csak egy kis diót vittem magammal, mert nemrég feltöltöttem magokkal és gondoltam úgysem fogy el. Hát elfogyott. Az összes mag. Kiérve a leshez leraktam a felszerelésem és ballagtam vissza az autóhoz napraforgóért, madáreleségért. Mint kiderült, a verebek voltak a ludasak benne.
Mikor minden a helyére került, a kilátás a lesből a következőképpen nézett ki:

Az ölyvek is jelen voltak, nem sokkal a megérkezésem után ’visszafoglalták’ a területüket.
Ahogy az ölyvet figyeltem, hangos csivitelésre lettem figyelmes. A mezei verebek szinte megrohamozták a kiaggatott faggyúgolyókat. Volt, hogy hárman is csimpaszkodtak rajtuk.

 


 
Korábban a trend az volt, hogy cinkék voltak többen, verebek kevesebben. Most ez megfordult. Annyira, hogy csak egy cinkét láttam, de szerencsére ő pózolt egy párat nekem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése